Simona OTCOVSKÁ

Bakalářská práce

Marketing čerpacích stanic OMV

Marketing of the OMV filling stations
Anotace:
Jako cíl pro svou bakalářskou práci jsem vybrala průzkum marketingové činnosti vybrané firmy. Konkrétně jsem zvolila čerpací stanice společnosti OMV, která má nejen na českém, ale i evropském trhu dlouholetou tradici.Práce je rozdělena do dvou částí. První části je pojata z teoretického hlediska, jsou zde definovány pojmy jako marketing, marketingový mix, analýza swot a další marketingové procesy. …více
Abstract:
As the target for my bachelor, I chose the exploration of the marketing activities of the selected companies. I specifically chose the company petrol station OMV, which has not only on the Czech and European market a long tradition. The work is divided into two parts. The first part is conceived from a theoretical point of view, concepts are defined here as marketing, marketing mix, swot analysis, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OTCOVSKÁ, Simona. Marketing čerpacích stanic OMV. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická