Internetový marketing nevýrobní společnosti – Bc. Ondřej Bolkovec
Bc. Ondřej Bolkovec
Diplomová práce
Internetový marketing nevýrobní společnosti
Anotace:
Diplomová práce Internetový marketing nevýrobní společnosti se věnuje redesignu webových stránek online agregátoru pojištění. Dochází k použití analýzy, měření a vyhodnocení projektu v rámci společnosti. Použitá opatření vedou ke zvýšení výkonnosti a ziskovosti projektu firmy. Práce popisuje vliv dílčích grafických prvků i celých stránek na konverzní poměr při online sjednání pojištění. V dalších částech …víceAbstract:
Diploma thesis Internet marketing of non-manufacturing company is devoted to the web page redesign of online insurance aggregator. In diploma thesis is described analysis, measurement and evaluation of project as a part of marketing strategy in company PFP s.r.o. Used techniques leads to increase performance and profitability of company project. In thesis is described the impact of graphic elements …víceKlíčová slova
A/B testování redesign e-commerce internetový marketing e-mailing optimalizace analýza
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bolkovec, Ondřej. Internetový marketing nevýrobní společnosti. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva