Bc. Sára Stopková

Master's thesis

Marketingová kampaň na teritoriální rozvoj firmy

Marketing campaign for the territorial development
Abstract:
Rodinná firma STOPKA, působící na českém trhu více jak 25 let, aktuálně řeší problém, jaké jsou možnosti zviditelnění se na slovenském trhu. Pobočka na Slovensko již existuje, ale příliš neprosperuje. Pomocí metody SWOT, PESTL, 7S a jiných bylo zanalyzováno ekonomické, podnikatelské a právní prostředí. Na jejich základech byla stanovena vhodná opatření a navržena marketingová kampaň. Cílem této kampaně …more
Abstract:
The STOPKA family company, active on the Czech market for more than 25 years, is currently solving the problem of how to be successful in the Slovak market. The company in Slovakia already exists, but does not prosper. Using the SWOT, PESTL, 7S and other methods, the economic, business and legal environment was analyzed. Based on these, appropriate measures have been put in place and a marketing campaign …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication