Bc. Sára Stopková

Master's thesis

Marketingová kampaň na teritoriální rozvoj firmy

Marketing campaign for the territorial development
Anotácia:
Rodinná firma STOPKA, působící na českém trhu více jak 25 let, aktuálně řeší problém, jaké jsou možnosti zviditelnění se na slovenském trhu. Pobočka na Slovensko již existuje, ale příliš neprosperuje. Pomocí metody SWOT, PESTL, 7S a jiných bylo zanalyzováno ekonomické, podnikatelské a právní prostředí. Na jejich základech byla stanovena vhodná opatření a navržena marketingová kampaň. Cílem této kampaně …viac
Abstract:
The STOPKA family company, active on the Czech market for more than 25 years, is currently solving the problem of how to be successful in the Slovak market. The company in Slovakia already exists, but does not prosper. Using the SWOT, PESTL, 7S and other methods, the economic, business and legal environment was analyzed. Based on these, appropriate measures have been put in place and a marketing campaign …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication