Udržitelné chování různých generací českého spotřebitele v oblasti výživy – Bc. Monika Turková
Bc. Monika Turková
Diplomová práce
Udržitelné chování různých generací českého spotřebitele v oblasti výživy
Generational Differences in Sustainable Behaviour in Nutrition of the Czech Consumer
Anotace:
Cílem práce bylo identifikovat na základě dotazníkového šetření rozdíly mezi generacemi českých spotřebitelů v udržitelném chování ve výživě. Byly analyzovány výstupy z dotazníkového šetření a na jejich základě byla navrhnuta doporučení pro další výzkum a podporu udržitelnějšího chování spotřebitele.Abstract:
The aim of the diploma thesis was to identify differences between generations of Czech consumers in sustainable nutrition behaviour based on a questionnaire survey. The results of the questionnaire survey were analysed and based on them recommendations for further research and promotion of more sustainable consumer behaviour were proposed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Plant-based diet, its health benefits in human nutrition and advantages in agricultural sustainability
Kateřina Schreiberová -
Trendy ve výživě psů
Jiří Fouma -
Environmentální dopady konzumace masa ve světě
Tereza VOSÁHLOVÁ -
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Eliška Beránková -
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
Yasmeen Al frouh -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
Gerardo Pacheco Carrillo
Název
Vložil
Vloženo
Práva