Sociální souvislosti kvality biopotravin a jejich spotřeby – Bc. Lenka Janáčková
Bc. Lenka Janáčková
Diplomová práce
Sociální souvislosti kvality biopotravin a jejich spotřeby
Social aspects of the organic food consumption
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sociálními souvislostmi kvality biopotravin a jejich spotřeby. Jejím obecným cílem je vysvětlit, jak spotřebitelé posuzují kvalitu biopotravin a jak činí svá rozhodnutí o jejich nákupu s ohledem na dostupné informace. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury obsahující informace o ekologickém zemědělství, biopotravinách, faktorech ovlivňujících chování spotřebitele …víceAbstract:
The thesis describes social aspects of the organic food consumption. The aim of the thesis is to explain how consumers assess the organic food quality and how they make their purchasing decisions in the light of available information. The theoretical part of thesis is based on professional literature containing information about organic agriculture, organic food, factors affecting consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Lukáš Zagata, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Nelegální praktiky v ekologickém zemědělství – kontrola reziduí pesticidů
Dita Leštinová -
Kontrola užitkovosti plemena charolais v ekologickém zemědělství
Martina Rechnerová -
Sociální zemědělství - možnosti certifikace, značení a kontroly produktů
Tereza DOČEKALOVÁ -
Agriculture in NepaL
Hom Bahadur Magar -
Collation of Non-organic and Organic Viticulture in the Czech Republic
Vít Trávníček -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat
Název
Vložil
Vloženo
Práva