Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu – Bc. Lada Borecká
Bc. Lada Borecká
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Sales promotion as a part of a value for customers in selected car service
Abstract:
Semestrální projekt se zabývá hodnotou pro zákazníka a podporou prodeje. V první části je popsán pojem hodnota pro zákazníka a atributy hodnoty pro zákazníka, dále pak cíle a nástroje podpory prodeje. Druhá část práce se zabývá marketingovým výzkumem podpory prodeje ve vybraném autoservisu. Zaměřuje se na druhy podpory prodeje a na informovanost a spokojenost s podporou prodeje.Abstract:
The semester project discusses the value for customers and the sales promotion. The first part describes the value for customers. At first the term ?value for customers? and the attributes of the value for customers are defined and at the end of the first part the importance of the value for customers is shown. The second part of the project defines the term ?sales promotion?, the goals of the sales …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2011
- Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BORECKÁ, Lada. \textit{Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2011. Available from: https://theses.cz/id/orswle/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Borecká, Lada. Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová