Bc. Lada Borecká

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu

Sales promotion as a part of a value for customers in selected car service
Abstract:
Semestrální projekt se zabývá hodnotou pro zákazníka a podporou prodeje. V první části je popsán pojem hodnota pro zákazníka a atributy hodnoty pro zákazníka, dále pak cíle a nástroje podpory prodeje. Druhá část práce se zabývá marketingovým výzkumem podpory prodeje ve vybraném autoservisu. Zaměřuje se na druhy podpory prodeje a na informovanost a spokojenost s podporou prodeje.
Abstract:
The semester project discusses the value for customers and the sales promotion. The first part describes the value for customers. At first the term ?value for customers? and the attributes of the value for customers are defined and at the end of the first part the importance of the value for customers is shown. The second part of the project defines the term ?sales promotion?, the goals of the sales …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2011
  • Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Borecká, Lada. Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Bachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry