Facebook jako komunikační nástroj pro branding – Bc. Kristýna KUČNIROVÁ
Bc. Kristýna KUČNIROVÁ
Master's thesis
Facebook jako komunikační nástroj pro branding
Facebook as a communication tool for branding
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřena na obsahovou analýzu online komunikace v rámci značkové komunity Hannah na sociální síti Facebook. Efektivnost komunikace je hodnocena v rámci smíšeného výzkumu, který je rozdělený na kvantitativní a kvalitativní část analýzy. Kvantitativní část je zaměřena na hodnocení z hlediska engagement rate. Kvalitativní část studie pak zahrnuje rozbor obsahu zpráv sdílených …moreAbstract:
The presented Diploma thesis is focused on the content analysis of the online communication on social network Facebook within the scope of the the branded community of Hannah. The effectiveness of the communication is evaluated by joint research divided into quantitative analysis and qualitative part of the analysis. The quantitative part of the study is focused on engagement rate. The qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČNIROVÁ, Kristýna. Facebook jako komunikační nástroj pro branding. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management