Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation – Bc. Lucie Novotná
Bc. Lucie Novotná
Master's thesis
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá implementováním strategií formativního hodnocení do hodin anglického jazyka. Tato práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část práce shrnuje systém hodnocení v České republice, jeho rozvojové cíle. Dále také popisuje formy, funkce a typy hodnocení se zaměřením na formativní hodnocení. Cílem praktické části je zkoumat proces implementace strategií …viacAbstract:
The Master’s thesis focuses on the implementation of strategies of formative assessment into English lessons. The thesis consists of two parts, theoretical and empirical. The theoretical part summarizes the assessment framework of the Czech Republic and its strategies for improvement in the future. Next, it describes possible forms, functions, and types of assessment, including formative assessment …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vxkbu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedúci: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Lucie. \textit{Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/oru0la/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Teacher's self-reflection and its application in practice.
Zuzana Hrušková -
Rozvíjení komunikativní kompetence a jazykové gramotnosti žáků ZŠ v hodinách anglického jazyka prostřednictvím sebereflexe učitele.
Klára NAVRÁTILOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Sebereflexe a emancipace ženy v české literatuře v počátku 20. století
Andrea HRABÍKOVÁ -
Sebereflexe učitele
Iva Christodoulou