Ambient occlusion v reálném čase – Bc. Jiří Zvolánek
Bc. Jiří Zvolánek
Diplomová práce
Ambient occlusion v reálném čase
Real-time ambient occlusion
Anotace:
Cílem práce bylo navrhnout a implementovat algoritmus pro výpočet ambient occlusion v reálném čase na programovatelné GPU. Výsledná aplikace používá knihovnu Open Scene Graph.Abstract:
Goal of the master thesis was to design and develop a real-ambient occlusion algorithm running on programmable GPU. The resulting application uses the Open Scene Graph library.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t4nul/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2010
- Vedoucí: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Petr Beneš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.