Analýza spotřebitelského chování v cestovním ruchu u segmentu mileniálové – Martina Benešová
Martina Benešová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování v cestovním ruchu u segmentu mileniálové
The analysis of consumer behavior of millennials on the tourism market
Anotace:
Tato práce je zaměřena na identifikaci preferencí a chování generace mileniálů při účasti na cestovním ruchu. V úvodní části je vysvětlena teorie týkající se cestovního ruchu, spotřebitelského chování a generací, se zaměřením na generaci mileniálů. Jádrem práce je samotná analýza spotřebitelského chování mileniálů v cestovním ruchu. Vlastní šetření probíhá pomocí elektronického dotazníku. Výsledky …víceAbstract:
The purpose of this bachelor‘s thesis is to identify preferences and behavior of the millennial generation on the tourism market. Theoretical part of this study explains basic terms such as tourism, consumer behavior and generations, focused mainly on generation Y. The core of the study is the analysis of consumer behavior of millennials on the tourism market. The research is based on an online survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76385
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Gabriela Žáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76385
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Čínská etiketa a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch.
Eliška Střílková -
Analýza dopadu pandemie COVID-19 na příjezdový cestovní ruch do Číny se zaměřením na turisty z Čínské lidové republiky
Radek MATLOCH -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Social media as a marketing tool towards generation Y
Gyulnara Kasimova -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš