Prostor ve virtuální realitě – BcA. Karolína Srpková
BcA. Karolína Srpková
Master's thesis
Prostor ve virtuální realitě
Space Inside Of Virtual Reality
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje prostoru ve virtuální realitě se zaměřením na umělecké instalace a performativní formy. Práce obsahuje obecnou definici pojmu virtuální realita, historii jejího vzniku a současné tendence. Zabývá se obecnou definicí prostoru a způsoby smyslového vnímání prostoru člověkem. Tedy do jaké míry je naše definice prostoru utvářena jednotlivými smysly. Jaký vliv má narativ na celkovou …viacAbstract:
The diploma thesis deals with space in virtual reality with a focus on art installation and performative forms. The thesis contains a general definition of the term virtual reality, the history of your origin and current trends. It deals with the general definition of space and the device of sensory perception of space by the user. That is, to what extent our definitions of space are shaped by individual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/ht04d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedúci: doc. Mgr. Jan Štěpánek
- Oponent: doc. Mgr. Jana Preková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/ht04d/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreMaster programme / odbor:
Dramatic Arts / Stage Design
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální světy elektronických médií ve vztahu k fikčním světům narativní literatury
Tomáš SUK -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Možnosti využití technologií virtuální reality a rozšířené reality v geoturismu
Dominik Beňo -
Virtuální světy elektronických médií ve vztahu k fikčním světům narativní literatury
Tomáš SUK -
Teorie fikčních světů v literatuře: aktualizace konceptu fikčních světů v období postmoderny
Jiří HOLICKÝ -
Vyprávění v oblasti digitálních her a jeho vliv na hráče
Filip Daňhel