Nikola Szabó
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Sephora
Marketing Communication of Sephora
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá současnou marketingovou komunikací společnosti Sephora na českém trhu. Primárním cílem práce je analyzovat účinnost komunikační strategie společnosti na českém trhu s kosmetikou, který se v současnosti rychle rozvíjí. Toho cíle je dosahováno pomocí analýzy PEST, analýzy SWOT, analýzy konkurenčního prostředí na českém trhu a vlastního dotazníkového šetření. Výstupem práce …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with Sephora's current marketing communication on the Czech market. The primary objective of the thesis is to analyze the effectiveness of the communication strategy of the company on the Czech cosmetics market, which is currently developing rapidly. This objective is achieved through PEST analysis, SWOT analysis, analysis of the competitive environment on the Czech market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69133
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Miroslava Manová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69133
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích
Michaela Bochňáková -
Proposal of marketing comunication for selected product
Martin Dovičin -
Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana
Juliana Jiříková