Nikola Szabó

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace společnosti Sephora

Marketing Communication of Sephora
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá současnou marketingovou komunikací společnosti Sephora na českém trhu. Primárním cílem práce je analyzovat účinnost komunikační strategie společnosti na českém trhu s kosmetikou, který se v současnosti rychle rozvíjí. Toho cíle je dosahováno pomocí analýzy PEST, analýzy SWOT, analýzy konkurenčního prostředí na českém trhu a vlastního dotazníkového šetření. Výstupem práce …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with Sephora's current marketing communication on the Czech market. The primary objective of the thesis is to analyze the effectiveness of the communication strategy of the company on the Czech cosmetics market, which is currently developing rapidly. This objective is achieved through PEST analysis, SWOT analysis, analysis of the competitive environment on the Czech market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2017
  • Supervisor: Soňa Gullová
  • Reader: Miroslava Manová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69133