Marek Vogl

Master's thesis

Communication strategy for miTeam platform with focus on the Czech sport market

Komunikační strategie pro platformu miTeam pro český sportovní trh
Abstract:
Cílem práce je vytvoření komunikační strategii pro online platformu miTeam pro český trh. Platforma umožňuje sportovním týmům přizpůsobit týmové sportovní oblečení podle jejich představ. Teoretická část představuje různé možnosti pro situační analýzu, která je nápomocna při mapování externího a interního prostředí a která nebyla nikdy předtím pro platformu provedena. Následně práce uvádí klíčové koncepty …more
Abstract:
The thesis aims to provide the communication strategy for online platform miTeam on the Czech market. The platform enables sport teams to customize and personalize adidas team wear for their teams. The theoretical part of the thesis introduces various ways to perform a situational analysis, which helps to map external and internal environments and which has not been conducted for the platform before …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2017
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Petra Hájková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71313