Natálie Štěpáníková

Bachelor's thesis

Smyslová percepce jako tvůrčí faktor v grafickém designu

Sensory Perception as a Creative Factor in Graphic Design
Anotácia:
Teoretická část práce zkoumá možnosti využití smyslové percepce jakožto důležitého tvůrčího faktoru v grafické tvorbě. Uvádí jednotlivé druhy smyslového vnímání a rozdělení receptorů jak podle původu a charakteru podnětu, tak i z hlediska subjektivního vztahu člověka k přijímaným vjemům. Zmiňuje také fenomén zvaný synestezie a stručně popisuje projevy tohoto fenoménu v historii evropského umění. Dále …viac
Abstract:
The theoretical part of the thesis explores the possibilities of using sensory perception as an important creative factor in graphic design. It presents the different types of sensory perception and the division of receptors according to the origin and nature of the stimulus, as well as in terms of the subjective relationship of the person to the received sensations. It also mentions the phenomenon …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štěpáníková, Natálie. Smyslová percepce jako tvůrčí faktor v grafickém designu. Zlín, 2022. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design

Práce na příbuzné téma