Využití didaktických pomůcek ve výuce ruského jazyka – Bc. Kateřina Vyoralová
Bc. Kateřina Vyoralová
Bakalářská práce
Využití didaktických pomůcek ve výuce ruského jazyka
Usage of Teaching Aids in Teaching Russian
Anotace:
V bakalářské práci si klademe za cíl zjistit úroveň používání didaktických pomůcek ve výuce ruského jazyka na druhém stupni základních škol. Chceme zjistit, zda učitelé pomůcky při hodinách využívají a v případě kladných odpovědí budeme dále zjišťovat, v jaké fázi vyučovacího procesu jich využívají a o jaký druh pomůcek se jedná. Aplikaci pomůcek do hodin ruského jazyka zhodnotíme i s ohledem na délku …víceAbstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to discover a degree of a usage of teaching aids in teaching Russian at upper primary school. We would like to find out whether teachers use teaching aids in lessons, in which stage of the lesson they use them and which kind of aids it is. The usage of teaching aids in lessons of the Russian language will also be evaluated with regard to the length of teaching experience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n0xcy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Oponent: PhDr. Vladimíra Neužilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii u žáků nižšího gymnázia v rámci výuky ruského jazyka jako druhého cizího jazyka
Jaromír Hendrych -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Výuka ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Dana Pekařová -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
Doris Hanusová -
Realizace průřezových témat Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia ve výuce ruského jazyka
Barbora Valentová -
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Klára Pohlová