Svetlana Khaustova

Diplomová práce

Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands

Co-Branding between Luxury Brands and Mass Fashion Brands
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá relativně novým fenoménem spojení luxusních a masových módních značek, totiž jejich co-brandingem. Prostřednictvím zkoumání módního průmyslu jsou označeny specifické a zvláštní vlastnosti každého jeho segmentu, přičemž je věnovaná pozornost tím hlavním - luxusní a masové módě. Rozbor co-brandingu identifikuje příležitosti a hrozby spojené s touto praxí, a dokazuje předpoklad …více
Abstract:
This master thesis investigates a relatively new phenomenon of co-branding between luxury and mass fashion brands. Through exploratory research of the fashion industry with respect to its main segments: luxury and mass fashion, specific and distinctive features of each segment are identified, in order to provide the basis for understanding the practice of fashion and the fashion branding. Further, …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38958

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities