Čtenářství a čtenářská gramotnost u žáků prvního stupně základních škol – Hana MAGEROVÁ
Hana MAGEROVÁ
Diplomová práce
Čtenářství a čtenářská gramotnost u žáků prvního stupně základních škol
Pupil's reading and reading literacy of primery school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na čtenářskou gramotnost, její roviny, etapy a aspekty, především se však věnuje faktorům, které čtenářskou gramotnost ovlivňují. Využitím mezinárodního testu PIRLS a sestaveného dotazníku mapuje úroveň čtenářské gramotnosti a vliv zvolených faktorů na její rozvoj u žáků čtvrtých a pátých tříd vybraných základních škol ve Frýdku-Místku. Dále se také zabývá pojmy čtenář a …víceAbstract:
This thesis is focused on reading literacy, its levels, stages and aspects, but above all it deals with factors that influence reading literacy. Using the PIRLS international test and the compiled questionnaire, it maps the level of reading literacy and the influence of selected factors on the development of children in the fourth and fifth grades in selected elementary schools in Frýdek-Místek. Moreover …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Adámková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAGEROVÁ, Hana. Čtenářství a čtenářská gramotnost u žáků prvního stupně základních škol. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Michaela Polášková -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických
Petra SOJKOVÁ -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Jana Valdmanová -
Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ
Monika Bursová -
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva