Bc. Martin Krásný

Bakalářská práce

Marketingová komunikace zoologických zahrad v ČR

Marketing Communication of Zoological Gardens in the CR
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zoologických zahrad a analýzou komunikačního mixu. Cílem práce je zjištění, jak fungují nástroje komunikačního mixu a vnímání marketingové komunikace zoologických zahrad veřejností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá komunikací, komunikačním mixem, marketingovým mixem a specifiky marketingu sluţeb. Praktická …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with an analysis of marketing communications of zoological gardens and an analysis of their communication mix. The aim is to find out how tools of communication mix work and how general public perceives marketing communications of the zoos. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with communication, communication mix, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní