Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku – Igor Ličko
Igor Ličko
Bachelor's thesis
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Analysis of the Influence of PPC/Facebook Advertising on a Company's Economy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá abalýzou vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku vybraného podniku. V teoretické fázi jsou představeny základní pojmy a metody, které byly využity. Praktická část pak reprezentuje výsledky analýzy a vlivu PPC a Facebook reklamy na podnikyAbstract:
This bachelor thesis represents the analysis of the influence of PPC / Facebook advertising on economics of the selected company. Firstly, in the theoretical phase, there are introduced the basic concepts and methods. Secondly, in the practical part there are presented the results of the analysis and the impact of PPC and Facebook advertising in businesses
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143244
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Josef Kašík
- Reader: Andrea Sikorová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Facebook Marketing
Peter Person -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání
Michal Provazník -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
Štěpán Hořeňovský -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková