Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace – Peter LUKÁČ
Peter LUKÁČ
Bakalářská práce
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Marketing Mix of the Company with Emphasis on the Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu projektu neocard, vlastně-ného společností TOMIVET s.r.o. V teoretické části práce jsou zpracovány poznatky z dostupných pramenů, týkající se strategického plánování a teorie marketingového mixu, s důrazem na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá kromě základní charakteristiky zmíněného projektu také zjišťová-ním …víceAbstract:
This Bachelor thesis analyzes the marketing mix of the neocard project, owned by the company TOMIVET Ltd. In the theoretical part of the thesis detailed outcomes of availa-ble literature sources are located, related to strategic planning and marketing mix theory, with an emphasis on an individual promotional mix tools. Practical part of the thesis elaborates on essential neocard's product characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKÁČ, Peter. Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingový plán pro divadelní přehlídku Zaráz
Klára Maťašová -
Strategické plánování malých a středních podniků
Markéta Šotolová -
Strategické plánování a jeho význam pro MSP
Ivana Papíková -
Kulturní centrum Kaštan: Strategické plánování v umění s důrazem na využití současných marketingových nástrojů
Tereza Pěchočová -
Strategické plánování včetně projektové studie
Anastasia Pogodina -
Strategické plánování v MSP
Liubov Sokovikova