Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace – Peter LUKÁČ
Peter LUKÁČ
Bachelor's thesis
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Marketing Mix of the Company with Emphasis on the Marketing Communications
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu projektu neocard, vlastně-ného společností TOMIVET s.r.o. V teoretické části práce jsou zpracovány poznatky z dostupných pramenů, týkající se strategického plánování a teorie marketingového mixu, s důrazem na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá kromě základní charakteristiky zmíněného projektu také zjišťová-ním …moreAbstract:
This Bachelor thesis analyzes the marketing mix of the neocard project, owned by the company TOMIVET Ltd. In the theoretical part of the thesis detailed outcomes of availa-ble literature sources are located, related to strategic planning and marketing mix theory, with an emphasis on an individual promotional mix tools. Practical part of the thesis elaborates on essential neocard's product characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUKÁČ, Peter. \textit{Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/osq97s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUKÁČ, Peter. Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Růžena Nejedlá