Jana Heralová

Master's thesis

Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena)

Analysis of Marketing Mix Elements (product, price)
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit marketingové nástroje ve firmě Medin a.s., Nové Město na Moravě se zaměřením na produkt a cenu, jejich současný stav a vývoj do budoucna .
Abstract:
The aim of this work is to evaluate Marketing Tools in the company Medin inc., Nové Město na Moravě. Most attention is paid to a product and its price, their present state of affairs and the development to the future.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: Taťána Kozlová
  • Reader: Bohumil Novotný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14199

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management