Bc. Jan Horčík

Bakalářská práce

Videohry jako masová zábava pro 21. století

Videogames: mass entertainment for the 21. century
Anotace:
Cílem této práce je popsat počítačové hry jakožto jedno z nejprogresivnějších médií současné digitální vizuální kultury. Krátce je popsána historie počítačových her sahající až k 70. letům 20. století, stručně popsán vývoj a hlavní historické milníky. Dále je popsán současný stav herního průmyslu. Hlavní těžiště práce spočívá popsání gramaticky počítačových her, toho čím působí na hráče, z jakých prvků …více
Abstract:
Main goal of this work is to describe computer games as today's most progressive media type in the field of visual digital culture. There's a short description of computer games' history and main historical milestones. Centrepiece of this work is the description of the videogames grammer, how videogames touch gamers, what elements do they consist of and what expressive instruments videogames use. There …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2007
  • Vedoucí: Mgr. David Kořínek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika