Videohry jako masová zábava pro 21. století – Bc. Jan Horčík
Bc. Jan Horčík
Bakalářská práce
Videohry jako masová zábava pro 21. století
Videogames: mass entertainment for the 21. century
Anotace:
Cílem této práce je popsat počítačové hry jakožto jedno z nejprogresivnějších médií současné digitální vizuální kultury. Krátce je popsána historie počítačových her sahající až k 70. letům 20. století, stručně popsán vývoj a hlavní historické milníky. Dále je popsán současný stav herního průmyslu. Hlavní těžiště práce spočívá popsání gramaticky počítačových her, toho čím působí na hráče, z jakých prvků …víceAbstract:
Main goal of this work is to describe computer games as today's most progressive media type in the field of visual digital culture. There's a short description of computer games' history and main historical milestones. Centrepiece of this work is the description of the videogames grammer, how videogames touch gamers, what elements do they consist of and what expressive instruments videogames use. There …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zsjzd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2007
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Gameart - digitální hry a současná vizuální kultura
Jan Miškov -
Vzdělávací počítačové hry
Miroslav Rouča -
Současné počítačové hry a jejich možnost implementace do výuky coby novodobý prostředek rozvoje žáků
Terezie Otrubová -
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Počítačové hry jako součást životního stylu mládeže
Petr Hamza -
Implementace počítačové hry s použitím enginu Godot
Martin POPELKA -
Vytvoření hry s integrací jazykových modelů
Jiří POSPÍŠIL