Audio branding v reklamním průmyslu – MgA. Jan Frýba
MgA. Jan Frýba
Diplomová práce
Audio branding v reklamním průmyslu
Audio branding in the advertising industry
Anotace:
Audio branding má svoje zastoupení u největších globálních značek, přes korporátní společnosti až po lokální značky, které se prezentují v online, televizním, herním, rádiovém nebo reklamním prostředí. Každý z nás si ihned vybaví znělku 21st Century Fox nebo Netflixu, pokaždé, když jsou tyto značky zmíněny. Znělky jsou v dobrém povědomí široké veřejnosti z důvodu masivní výroby produktů či služeb, …víceAbstract:
Audio branding is represented in the largest global brands, through corporate companies to local brands that present themselves in online, television, gaming, radio or advertising environments. Each of us immediately remembers the 21th Century Fox or Netflix jingle, every time these brands are mentioned. The jingles are well known to the general public due to the massive production of products or services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Alice Aronová, Ph.D.
- Oponent: Petr Vrána, prof.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Fotografie a audiovize - NM
Práce na příbuzné téma
-
Zvuk a žánr ve filmu Tiché místo (2017)
Patrik HRABĚ -
Čas a zvuk ve filmu
Jan Richtr -
Pamäť a zvuk
Alexandra Strapková
Název
Vložil
Vloženo
Práva