Adam Rajnoha

Diplomová práce

The Role of Digital Advice in Consumer Behaviour

The Role of Digital Advice in Consumer Behaviour
Anotace:
The aim of this Master’s Thesis is to describe the new and unspecified role of the Digital Advice technology in consumer behaviour within the fast-changing digital environment. This mutable environment is stimulated through the changing factors of Risk and Motivation associated with the online purchase of different product categories. Moreover, the influence of related dimensions such as Gender and …více
Abstract:
The aim of this Master’s Thesis is to describe the new and unspecified role of the Digital Advice technology in consumer behaviour within the fast-changing digital environment. This mutable environment is stimulated through the changing factors of Risk and Motivation associated with the online purchase of different product categories. Moreover, the influence of related dimensions such as Gender and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Markus Linder

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71966