Hudba ako novodobý kultúrny a kreativny fenomen – Edgar Cangama
Edgar Cangama
Bakalářská práce
Hudba ako novodobý kultúrny a kreativny fenomen
Hudba jako novodobý kultúrny a kreativny fenomen
Anotace:
cíl:Cílem bakalářske práce je v teoretické části popsat vznik a vývin hudby napříč staletími,popsat, v jaké míře změnil technologický pokrok hudební odvětví a v čem nejvíce přispělke změně hudebního průmyslu do takové podoby, v jaké se dnes nachází. V praktické části jecílem analyzovat, zda má hudba, kterou posloucháme, videoklipy, které sledujeme a lyrický obsah,který přes ně vnímáme, vliv na naše …víceAbstract:
Goal:Goal of this Bachelor thesis is in theoretical part to describe formation and evolution of musicover the centuries, also describe how much technological progress affected music industry into the form in which is today. In practical part is goal to find out if, and how much, the musicthat we listen to, and the content which we receive through it, affects our decision making,building our social …víceAbstract:
Cieľ:Cieľom bakalárskej práce je v teoretickej časti popísať vznik a vývin hudby naprieč storočiami,popísať, v akej miere zmenil technologický pokrok hudobné odvetvie a v čom najviac prispelk zmene hudobného priemyslu do takej podoby, v akej sa dnes nachádza. V praktickej časti jecieľom analyzovať, či má hudba, ktorú počúvame, videoklipy, ktoré sledujeme a lyrický obsah,ktorý cez ne vnímame, vplyv …víceKlíčová slova
Digitální distribuce Hudba Technologie Streamovací platformy Syntetizace zvuku Fenomén Domácí hudební studio Hip-hop
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Rekonstrukce analogově pořízené hudební nahrávky v prostředí digitálně orientovaného domácího studia
Václav Svoboda -
Řešení neprofesionálního domácího nahrávacího studia pro domácí či školní využití
Martin SOJÁK -
Business modely digitální distribuce hudby se zaměřením na streamovací platformy
Mario Kolínský -
Digitální distribuce elektronické hudby
Jan César -
Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby
Jan Lafek -
Rekonstrukce analogově pořízené hudební nahrávky v prostředí digitálně orientovaného domácího studia
Václav Svoboda
Název
Vložil
Vloženo
Práva