Marketingová strategie nové televizní stanice Public – Markéta Cejhonová
Markéta Cejhonová
Bakalářská práce
Marketingová strategie nové televizní stanice Public
The Marketing Strategy of the new television station Public
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televizní stanice Public a jejím zhodnocením. V praktické části jsou obecné teoretické poznatky navázány na konkrétní televizní stanici. V další části práce je rozebrán průzkum věnovaný povědomí o televizní stanici Public a v závěru je vytvořena SWOT analýza této televizní společnosti.Abstract:
Main topic of this dissertation is The Marketing Strategy of television station called Public and its impact. The practical part of this dissertation links theoretical background with the specific attributes of the TV station. Next is the Public Relation Research and its implications. The dissertation is closed with SWOT Analysis of this TV Station.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21887
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Aleš Skořepa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21887
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management