Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu – Pavla Špinlerová
Pavla Špinlerová
Master's thesis
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Retail audit analysis of the ciders within the beer categories on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl provést ucelenou analýzu trhu ciderů, velice dynamicky rostoucí kategorie v kontextu piva, pivních mixů a nealkoholických sladových nápojů na českém maloobchodním trhu. Pro potřeby naplnění cíle práce byla analyzována maloobchodní data získaná metodologií retail auditu, která jsou doplněna o výstupy vlastního spotřebitelského výzkumu. Maloobchodní audit poskytuje široké …moreAbstract:
The goal of this diploma thesis is to create complex analysis of cider market, which is dynamically growing category in the context of beer, beer mixes and nonalcoholic malt beverages in the Czech retail market. To accomplish the goal of this thesis retail market data were analyzed gained by the retail market methodology, which were added to results of own consumer research. Retail audit gives the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44422
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2015
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Jana Navrkalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Analýza letáků maloobchodních řetězců s rychloobrátkovým zbožím
Eliška Hadrbolcová -
Analýza nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek s rychloobrátkovým zbožím
Katarina Moshninova -
Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží
Renata HLAVAČKOVÁ -
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Eva Konečná -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková