Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu – Pavla Špinlerová
Pavla Špinlerová
Diplomová práce
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Retail audit analysis of the ciders within the beer categories on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl provést ucelenou analýzu trhu ciderů, velice dynamicky rostoucí kategorie v kontextu piva, pivních mixů a nealkoholických sladových nápojů na českém maloobchodním trhu. Pro potřeby naplnění cíle práce byla analyzována maloobchodní data získaná metodologií retail auditu, která jsou doplněna o výstupy vlastního spotřebitelského výzkumu. Maloobchodní audit poskytuje široké …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to create complex analysis of cider market, which is dynamically growing category in the context of beer, beer mixes and nonalcoholic malt beverages in the Czech retail market. To accomplish the goal of this thesis retail market data were analyzed gained by the retail market methodology, which were added to results of own consumer research. Retail audit gives the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Jana Navrkalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Analýza letáků maloobchodních řetězců s rychloobrátkovým zbožím
Eliška Hadrbolcová -
Analýza nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek s rychloobrátkovým zbožím
Katarina Moshninova -
Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží
Renata HLAVAČKOVÁ -
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Eva Konečná -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková