Dopad distanční výuky v době pandemie na psychické procesy žáků – Bc. Veronika KUPKOVÁ
Bc. Veronika KUPKOVÁ
Diplomová práce
Dopad distanční výuky v době pandemie na psychické procesy žáků
The impact of distance learning during a pandemic on pupils' mental processes
Anotace:
Teoretická diplomová práce se zaměřuje na ovlivnění žáků distanční výukou. V první části práce si udáváme klíčové oblasti, ve kterých očekáváme u žáků změnu. V druhé části se zabýváme analýzou sedmi dostupných výzkumů změřených na distanční výuku a psychické změny u žáků. Ve třetí části následuje pět rozhovorů s učiteli, které byly vedeny na základě zjištěných dat z analýzy výzkumů. Jde o aktuální …víceAbstract:
The theoretical thesis focuses on the influence of distance education on students. In the fist part of this work we identify the key areas in which we exect change from the students. In the second part, we deal with the analysis of seven available researches focused on distance learning and psychological changes in pupils. In the third part, there are five interviews with teachers, which were conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radim Badošek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUPKOVÁ, Veronika. Dopad distanční výuky v době pandemie na psychické procesy žáků. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova - Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postupy a psychické procesy s psychoterapeutickým potenciálom pri tvorbe a vnímaní konceptuálneho diela
Júlia Zorkovská -
Faktory psychických procesů ve vztahu k osobnosti rozhodčího a jeho uplatnění v praxi
Jiří Stárek -
Pohybová aktivita a psychická pohoda žáků Gymnázia Josefa Božka v Českém Těšíně během distanční a prezenční výuky
Denisa KUFOVÁ -
Krize sociální identity vysokoškolského studenta v období pandemie Covid-19
Gabriela Čumová -
Vztah osamělosti, sociální opory a naděje u vysokoškolských studentů v době pandemie COVID-19
Zuzana Zimová -
Stres a motivace v různých životních oblastech vysokoškolských studentů v kontextu pandemie COVID-19
Nikol Hadámková -
Facing the Challenge of Student Motivation During the Covid-19 Pandemic
Iveta Neklapilová