Marketingový mix společnosti SANDVIK CHOMUTOV PRECISION TUBES, spol. s r.o. – Lucie Loduhová
Lucie Loduhová
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti SANDVIK CHOMUTOV PRECISION TUBES, spol. s r.o.
Marketing Mix of the Ltd Company, SANDVIK CHOMUTOV PRECISION TUBES, spol. s r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingovém mixu společnosti SANDVIK CHOMUTOV PRECISION TUBES spol. s r.o.. Z počátku zde naleznete stručnou charakteristiku vybrané společnosti společně s marketingovými cíli a historií podniku. Následující část nabízí teoretické pojednání o marketingovém mixu spolu se zaměřením na charakteristiku jeho jednotlivých složek. V předposlední části jsou užity získané …víceAbstract:
This bachelor thesis is about marketing mix of the company Sandvik CHOMUTOV PRECISION TUBES Ltd. In the beginning you will find a brief description of selected company, its marketing goals and business history. The following part explain a theoretical concepts of the marketing mix with a focus on the characteristics of its individual components. The next part use the theoretical knowledge from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86785
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Vlastimil Roun
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LODUHOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový mix společnosti SANDVIK CHOMUTOV PRECISION TUBES, spol. s r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/otfh39/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová