Jakub Novák

Bakalářská práce

Tvorba digitálního obsahu pro sociální sítě

Digital content for social networks
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku správy firemních profilů na sociálních sítích a tvorby obsahu pro ně. V teoretické části se práce věnuje definici základních pojmů a principům úspěšné komunikace na sociálních sítích. Zároveň zmiňuje příklady úspěšného využití jednotlivých druhů obsahu. A nakonec se zamýšlí nad možným dalším vývojem social marketingu. V praktické části pak popisuji …více
Abstract:
Abstract The goal of this thesis is to reveal some basics about social media marketing and creating the content for social media. In theoretical part thesis deals with some basic terminology and procedures used in successful marketing communication . I am explaining them and giving some examples as well. In practical part I am showing the exact approach we choose while working on our project Maťa varí …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: Libor Krsek
  • Oponent: Filip Truhlář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41947

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi