Nové metody v marketingové internetové komunikaci – Bc. Kateřina Mužíková
Bc. Kateřina Mužíková
Bachelor's thesis
Nové metody v marketingové internetové komunikaci
New methods in intermet marketing communication
Anotácia:
Cílem mé práce je zjištění přínosu nových metod internetového marketingu při jejich využití v internetovém obchodě. V první části práce se zabývám vývojem internetu a srovnání klasického a internetového marketingu. V teoretické části dále popisuji jednotlivé nástroje internetového marketingu. Snažím se přiblížit jejich fungování a přínosy. V praktické části uvádím nástroje, které byly využity při zlepšování …viacAbstract:
The goal of my study is to determine the benefits of new Internet marketing methods to use in an online store. In the first part this work I deal with the development of the Internet and comparison of traditional and internet marketing. The theoretical part describes the various tools of Internet marketing. I try to bring their operation and benefits. In the practical part I describe the tools that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cb6w8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedúci: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Tool or Therapist: On the social agency of therapeutical chatbots from social anthropological perspective
Tereza Stejskalová -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov