Victoria Kanclířová
Bachelor's thesis
Etika v reklamě
Ethics in advertisement
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vnímání etiky v reklamách, které jsou zadávány státem. Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k vybraným reklamním sdělením, jejichž zadavatelé jsou instituce veřejné správy. Důraz je kladen na etický obsah reklam a formu sdělení. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je etika, reklama, marketing a jejich provázanost mezi sebou. Praktická část práce zobrazuje výsledky …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with perceptions of ethics in advertisements that are commissioned by the state. The objective of the thesis is to ascertain public attitudes towards selected advertising messages whose contracting authorities are institutions of public administration. The emphasis is on ethical content of the advertisements and the form of the message. The theoretical part defines basic terms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Jan Huml
- Reader: Pavel Pánek, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Etické hledisko ve vnímání reklamy
Klára Petříková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Právní a etický režim reklamy
Lucie Brzková -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights