Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Ing. Michaela Bartošová
Ing. Michaela Bartošová
Diplomová práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
The usage of the marketing for improvement of the competitiveness of a company
Anotace:
ANOTACE Autor: Bc. Michaela Bartošová Diplomová práce se zabývá využití marketingu pro zvýšením konkurenceschopnosti vybrané firmy - Pekárny Kunštát. Práce je rozdělena do tří částí. V první části diplomové práce jsou vymezeny základní poznatky čerpané z literatury v odvětví marketingu, marketingového mixu, konkurence, hodnoty pro zákazníka, SWOT analýzy a Porterovy analýzy. Druhá část diplomové práce …víceAbstract:
ANNOTATION Autor: Bc. Michaela Bartošová This thesis deals with the use of marketing for increasing the competitiveness of selected companies - Bakeries Kunstat. The work is divided into three parts. In the first part of the thesis defines basic findings drawn from the literature in the field of marketing, marketing mix, competition, customer value, SWOT analysis and Porter's analysis. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jdflc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA
Lucie Chlupová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová