Bc. Anna Basíková
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of chosen company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá řešením problematiky komunikační strategie společnosti Biano s.r.o. Hlavním cílem diplomové práce je optimalizace komunikační strategie vybraného podniku za pomoci komunikačních nástrojů. Tato diplomová práce by měla společnosti pomoci vybrat vhodné komunikační nástroje a dle jejich účinnosti určit, do kterých by měla investovat své peníze a především čas. V teoretické části …moreAbstract:
The diploma thesis pursues solution to issues of the communication strategy of Biano s.r.o. The aim of the thesis is to optimize the communication strategy of the company using communication tools. The thesis should assist the company when choosing suitable marketing tools and based on their efficiency decide which ones are worthy of financial and time investment. In the theoretical component, fundamental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Basíková, Anna. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online komunikační strategie Litovelské kavárny
Filip Pospíšil -
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Martin Ludvík -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz
Polina Halytska
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights