Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu – Jiří Nagy
Jiří Nagy
Bachelor's thesis
Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu
Analysis and implementation of the most appropriate tools for sending electronic direct mail
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku přímého oslovování zákazníků pomocí přímého marketingu, konkrétně pomocí direct mailu -- přímé pošty. Primárním cílem této práce je naleznout nejvhodnější řešení pro rozesílání cílených elektronických obchodních sdělení pro menší společnost - agenturu zabývající se mediální a komunikační činností zaměřenou na cílovou skupinu vysokoškolských studentů …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the direct addressing customers with direct marketing, specifically using direct mail. The primary objective of this work is to find the best solution in sending targeted electronic commercial messages for smaller companies - agencies dealing with media and communication activities focused on the target group of university students. In the theoretical part of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37136
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Jarmila Pavlíčková
- Reader: Oleg Svatoš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37136
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu
Jiří Nagy -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová