Bc. Markéta PARÝZKOVÁ
Master's thesis
Typologie spotřebitelů
Typology of Consumers
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat hlavní segmenty spotřebitelů na trhu spotřebního zboží. Hlavní segmenty jsou vytvořeny na základě spotřebitelského výzkumu a také pomocí stanovených hypotéz, které jsou v práci ověřeny.Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to identify the main consumer segments in the consumer goods market. The main segments are created on the basis of consumer research and also by the established hypotheses that are validated in the work.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Pavol Kita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PARÝZKOVÁ, Markéta. Typologie spotřebitelů. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva