Silvie Mičková

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy SEVEN SPORT s.r.o.

Marketing Strategy of Company Seven Sport Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie firmy Seven Sport s.r.o., výrobce sportovních potřeb a zařízení pro fitness a volnočasové aktivity. Cílem práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii, sestavit SWOT analýzu a na základě výsledků situační analýzy navrhnout doporučení, která by firma mohla využít ke zlepšení své marketingové strategie a dosáhnout tak lepšího postavení …více
Abstract:
The thesis is focused on the marketing strategy of Seven Sport Ltd. - the producer of sports equipment regarding to fitness and leissure activities. The aim of the thesis is to analyse the current marketing strategy, to draw up SWOT analysis and on the basis of undertaken analysis to suggest recommendation that could help the company to improve its marketing strategy and gain a better market position …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56232

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod