Bc. Jan Putala

Master's thesis

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. V teoreticko-metodologické části autor objasnil teoretické pojmy z oblasti marketingového výzkumu, trhu a marketingu služeb. V aplikační části autor vycházel z teoretických poznatků a provedl SWOT analýzu s následným doporučením. Pomocí dotazníkového šetření byla provedena sonda komunikace …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the use of marketing research for effective settings of marketing communication tools. In the theoretical and methodological part, the author explained theoretical concepts of marketing research, market and marketing services. The analytical part is based on theoretical knowledge. Author made SWOT analysis with subsequent recomendation and questionnaire survey, it analyzes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2013
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication