Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Jan Putala
Bc. Jan Putala
Master's thesis
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. V teoreticko-metodologické části autor objasnil teoretické pojmy z oblasti marketingového výzkumu, trhu a marketingu služeb. V aplikační části autor vycházel z teoretických poznatků a provedl SWOT analýzu s následným doporučením. Pomocí dotazníkového šetření byla provedena sonda komunikace …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the use of marketing research for effective settings of marketing communication tools. In the theoretical and methodological part, the author explained theoretical concepts of marketing research, market and marketing services. The analytical part is based on theoretical knowledge. Author made SWOT analysis with subsequent recomendation and questionnaire survey, it analyzes …moreKeywords
Marketingový výzkum služba produkt marketingový mix komunikační mix strategický marketing kvalitativní marketingový výzkum kvantitativní marketingový výzkum reklama podpora prodeje primární data sekundární data. Marketing research product service marketing mix primary data secondary data qualitative marketing research quantitative marketing research secondary data.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q6oz6/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2013
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUTALA, Jan. \textit{Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace} Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/otzdrt/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing obce Horní Suchá
Daniel Tychtl -
Interní marketing vybrané firmy
Ančová Ančová -
Interní marketing vybrané firmy
Tamara Bořilová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan