Význam říkadel v předškolní logopedické prevenci – Gabriela DOSTÁLOVÁ
Gabriela DOSTÁLOVÁ
Bakalářská práce
Význam říkadel v předškolní logopedické prevenci
The Importance of Nursery Rhymes in Preschool Logopaedic Preventative Care
Anotace:
Záměrem mé bakalářské práce je zmapovat využití říkadel v mateřských školách a jejich význam v předškolní logopedické prevenci. V teoretické části bakalářské práce jsem se zaměřila na dítě v předškolním věku, logopedickou prevenci v rámci předškolního vzdělávání a dětskou poezii v předškolním věku. Praktická část je složena ze dvou částí, z dotazníkového šetření určeného pedagogům mateřských škol a …víceAbstract:
The intention of my bachelor thesis is to map the use of nursery rhymes in kindergartens and their importance in preschool logopaedic preventative care. In the theoretical part of the bachelor thesis, I focused on preschool children, logopaedic preventative care in preschool education and children's poetry in preschool age. The practical part consists of two parts, a questionnaire survey designed for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSTÁLOVÁ, Gabriela. Význam říkadel v předškolní logopedické prevenci. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Logopedická prevence v mateřské škole na Rychnovsku
Tereza Jandíková -
Možnosti rozvoje komunikačních dovedností u dítěte předškolního věku z pohledu logopedické prevence
Karolina Koukolová -
Logopedická prevence dětí v předškolním vzdělávání
Kateřina BAMBULOVÁ -
Logopedická prevence v mateřské škole u dětí předškolního věku s povinnou školní docházkou ve věkově homogenní a heterogenní třídě
Kristýna ŠUSTOVÁ -
Logopedická prevence u dětí v MŠ prováděna logopedickým preventistou
Martina Peřinová -
Logopedická prevence v MŠ
Amálie VÁCHALOVÁ -
Logopedická prevence v předškolním vzdělávání
Kamila Urbanová -
Logopedická prevence v předškolním vzdělávání
Eliška SKŘIVANOVÁ