1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace – Peter Polanský
Peter Polanský
Bachelor's thesis
1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace
1. Theoretical part: Advertising Campaigns in the Automotive Industry 2. Practical part: a) Passenger Car b) Deforestation
Abstract:
Tento teoretický text sa zaoberá procesom tvorby reklamných kampaní v automobilovom priemysle s dôrazom na fotografický proces reklamy na lokácii a fotografiu v ateliéroch a objasňuje základné marketingové faktory pre vznik reklamy . Venuje sa vývoju vizuálneho jazyka v automobilovej reklame. Zaoberá sa fotografickou technikou používanou pri fotografovaní automobilových kampani.Abstract:
This theoretical text examines the process of creating advertising campaigns in the automotive industry, with an emphasis on the photographic process of on-location advertising and studio photography, and explains the basic marketing factors for the creation of advertising . It discusses the evolution of visual language in automotive advertising. Discusses the photographic techniques used in automotive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLANSKÝ, Peter. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$ Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu$\backslash$nl$\{\}$ 2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$ a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil$\backslash$nl$\{\}$ b) výstavní soubor: Deforestace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/oudmsd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Polanský, Peter. 1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Advertising Photography
Theses on a related topic
-
Proces přípravy fotografických dat pro prezentaci zboží
Nazar Andriychuk