1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace – Peter Polanský
Peter Polanský
Bachelor's thesis
1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace
1. Theoretical part: Advertising Campaigns in the Automotive Industry 2. Practical part: a) Passenger Car b) Deforestation
Anotácia:
Tento teoretický text sa zaoberá procesom tvorby reklamných kampaní v automobilovom priemysle s dôrazom na fotografický proces reklamy na lokácii a fotografiu v ateliéroch a objasňuje základné marketingové faktory pre vznik reklamy . Venuje sa vývoju vizuálneho jazyka v automobilovej reklame. Zaoberá sa fotografickou technikou používanou pri fotografovaní automobilových kampani.Abstract:
This theoretical text examines the process of creating advertising campaigns in the automotive industry, with an emphasis on the photographic process of on-location advertising and studio photography, and explains the basic marketing factors for the creation of advertising . It discusses the evolution of visual language in automotive advertising. Discusses the photographic techniques used in automotive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLANSKÝ, Peter. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$ Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu$\backslash$nl$\{\}$ 2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$ a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil$\backslash$nl$\{\}$ b) výstavní soubor: Deforestace}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/oudmsd/.
Jak správně citovat práci
Polanský, Peter. 1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Advertising Photography
Práce na příbuzné téma
-
Proces přípravy fotografických dat pro prezentaci zboží
Nazar Andriychuk