Jednanie s klientom ako proces komunikačných zručností – Bc. Andrea Švihoríková
Bc. Andrea Švihoríková
Bakalářská práce
Jednanie s klientom ako proces komunikačných zručností
Negotiations with customer as a communications skills process
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s8v9e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
- Oponent: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.