Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory – Bc. Tereza Zimáková
Bc. Tereza Zimáková
Diplomová práce
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Specifics of the psychology of marketing communication for the seniors
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou psychologie marketingové komunikace a jejího působení na cílovou skupinu seniorů. Zkoumá nákupní chování segmentu seniorů a jejich rozhodovací procesy při koupi z psychologického hlediska. V teoretické části budou popsány pojmy senior a stáří, co tyto pojmy pro marketing znamenají a jak jsou pro něj důležité. Dále zde budou uvedeny základní nástroje marketingové …víceAbstract:
This thesis deals with the psychology of marketing communication and its impact on the target group of seniors. It examines the purchasing patterns of segment of seniors and their decision-making process when buying, from a psychological perspective. The theoretical part will be described in terms of senior and age, what these terms mean for marketing and how they are important to it. In addition there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vgx7d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZIMÁKOVÁ, Tereza. \textit{Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory} [online].
Praha, 2015 [cit. 2019-12-11]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/oujviq/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Ing. Pavel Rosenlacher.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Ondřej Skořepa -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Marketingová komunikace v praxi současné firmy
Petra Vlasáková