Eva RÖHRICHOVÁ
Bachelor's thesis
Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou
Evaluation the strategy of e-shops with cosmetics
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o zhodnocení strategií e-shopů s kosmetikou, se zaměřením na pandemickou krizi viru COVID-19. V teoretické práci jsou popsány pojmy jako e-shop, e-commerce, e-business a zároveň je zde zpracován vývoj internetového obchodování společně s nákupním chováním zákazníků během pandemie koronaviru. Autorka zde dále představuje segmentační rozdělení a strategie e-shopů, závěr teoretické …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the strategies of cosmetics e-shops, with a focus on the pandemic crisis of the COVID-19 virus. The theoretical work describes the concepts of e-shop, e-commerce, e-business, and the development of Internet commerce together with the purchasing behaviour of customers during the coronavirus pandemic. The author also introduces the segmentation and strategies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RÖHRICHOVÁ, Eva. Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie platformy Notino partner
Bára Rubá -
Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu
Julie Polachová -
Marketingová strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh
Lucie Avkovská -
Marketingová strategie podniku
Iuliia Okrainskaia -
Marketingová strategie podniku
Pavel Krůta -
Strategie obsahového marketingu při budování značky
Veronika Kotlantová -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Autobaterie s.r.o. a AUTOBATERKY s.r.o
Zuzana Sobolová