Průzkum spokojenosti návštěvníků Café-Cocktail baru – Bc. Martin Kohoutek
Bc. Martin Kohoutek
Master's thesis
Průzkum spokojenosti návštěvníků Café-Cocktail baru
Visitor satisfaction survey of Café-Cocktail Bar
Anotácia:
KOHOUTEK, Martin. Průzkum spokojenosti návštěvníků Café-Cocktail baru. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová v Praze. Praha: 2019. 103 s. V poslední době zjišťujeme, že zásadním problémem, který trh řeší, dnes už není téměř cokoliv vyrobit, ale potíž působí produkt prodat. Abychom uměli prodat, musíme dobře znát své zákazníky, jejich potřeby, přání a je třeba o ně neustále pečovat Diplomová práce …viacAbstract:
KOHOUTEK, Martin. Visitor satisfaction survey of Café-Cocktail Bar. [Master’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague. Prague: 2019. 103 p. Recently on the market we are finding out the major issue isn´t to produce nearly anything but there is a problem to sell the product. To be able to sell, we need to know our customers well, their needs, wishes and we need to take care of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ew5gf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2019
- Vedúci: Dr. Petr Krajáč, PhD.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOHOUTEK, Martin. \textit{Průzkum spokojenosti návštěvníků Café-Cocktail baru} Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/oulyl8/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
The effect of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty: The case of Participation Banking
Matin Shahverdiyev -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová