Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení – Lenka MIKOŠKOVÁ
Lenka MIKOŠKOVÁ
Diplomová práce
Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení
Possibilities of reeducation of pupils with special educational needs through instrumental enrichment
Anotace:
Cílem této práce je popsat Feuersteinovu metodu instrumentálního obohacování, v návaznosti na specifické poruchy učení a její možnosti při reedukaci těchto poruch u žáků 5. až 6. ročníku základní školy. První kapitola je zaměřena na specifické poruchy učení, přibližuje terminologii, dále etiologii, příčiny vzniku a v neposlední řadě se zde zabývám diagnostikou specifických poruch učení. Druhá kapitola …víceAbstract:
The aim of this theses is to describe Feuersteins method of instrumental enrichment, in response to specific education needs and its potential for reeducation of these disorders among pupils from fifth to sixth grade of elementary school. The first chapter focuses on specific learning difficulties defying terminology, as well as the etiology, causes, and last but not least it deals with the diagnosis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKOŠKOVÁ, Lenka. Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Vliv Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení
Zuzana Tihelková